آموزش برنامه نويسي كودكان
از ابتدا، تخصص ما در رفع نيازهاي رشدي كودكان آموزش برنامه نويسي كودكان خردسال و آماده سازي آنها براي تحصيل در مقطع ابتدايي بوده است.
برنامه ما با يك تجربه نيم روزه يا تمام روز كودك نوپا و به دنبال آن دو سال دوران كودكي آغاز مي شود: برنامه هاي EC1 و EC2 ما. براي اطلاعات در مورد سن در هنگام ثبت نام و نحوه درخواست از صفحه پذيرش ما ديدن كنيد.برنامه كودك نوپا انتقال به محيط مدرسه
برنامه كودك نوپا بر آموزش كودكان براي برآوردن علايق و نيازهاي فردي خود و همچنين تعامل موفقيت آميز به عنوان بخشي از يك گروه متمركز است. روز با زمان بازي در حياط كودك نوپا شروع مي شود كه در آن كودكان به فعاليت هاي متنوعي مانند آب بازي، نقاشي و غيره مشغول مي شوند.
در كلاس درس، كودكان نوپا با مواد هنري آزمايش ميكنند، از مراكز فعاليتي كه بلوكها، عروسكها، كاميونها، لباسهاي آراسته و غيره را در خود جاي ميدهند، آموزش برنامه نويسي كودكان انتخاب ميكنند. يادگيري نحوه نشستن در يك گروه، گوش دادن به داستان، و يادگيري در مورد فصول و روزهاي هفته از فعاليت هاي جذاب براي يك كودك نوپا است. زمان دايره يك تجربه مهم براي كودكان است و معلمان از مرحله رشد هر كودك آگاه هستند.
برنامه كودك نوپا پنج روز در هفته اجرا مي شود.برنامه نيم روز: 9:00 صبح تا ظهربرنامه تمام روز: 9:00 صبح تا 3:00 بعد از ظهرVideoShare را پخش كنيددوران كودكي 1 (EC1) و دوران كودكي 2 (EC2)توسعه مهارت ها، مفاهيم و ايده ها
برنامه هاي EC1 و EC2 براي كودكان سه تا چهار ساله و چهار تا پنج ساله طراحي شده اند. هر كلاس درس، متشكل از 22 كودك و سه معلم، شامل تجربيات داخلي و خارجي است كه پيرامون مراكز آموزشي و موضوعاتي كه در طول سال تغيير ميكنند، سازماندهي شدهاند. مراكز يادگيري به عنوان اجزاي جدايي ناپذير هر كلاس درس دوران كودكي، فرصت هاي رشدي مناسبي را براي كودكان فراهم مي كند تا با يكديگر، با مواد، و مفاهيم و ايده ها تعامل داشته باشند.
برنامه درسي اوايل كودكي در تلاش است تا به كودكان كمك كند عزت نفس، مهارت هاي حركتي، خلاقيت، تسلط بر خود و خودمختاري را توسعه دهند، به كودك در جدايي تدريجي كمك مي كند، آموزش برنامه نويسي كودكان و مهارت هاي زبان و ارتباطات، اجتماعي شدن، تفكر منطقي و متوالي، سواد و سواد را توسعه مي دهد. مفاهيم رياضي
برنامه هاي EC1 و EC2 پنج روز در هفته از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر اجرا مي شوند. مراقبت هاي بعد از مدرسه براي دانش آموزان EC1 و EC2 در دسترس است. تعاريف رسانه آموزشي
رسانههاي آموزشي شامل رسانههايي هستند كه براي آموزش يا روشنگري عمدي يا تصادفي طراحي شدهاند (كركوريان و اندرسون، 2008). در حال حاضر، هيچ اجماع يا تعريف فدرالي از رسانه آموزشي وجود ندارد. با اين حال، تعريفي براي تلويزيون آموزشي كه به عنوان بخشي از ايجاد قانون تلويزيون كودكان در سال 1990 (CTA) ايجاد شد، نقطه شروع مفيدي است. CTA توسط كنگره در پاسخ به داده هايي ايجاد شد كه نشان مي دهد كودكان بيش از 3 ساعت در روز را صرف تماشاي تلويزيون مي كنند و شواهد واضحي وجود دارد كه قرار گرفتن در آموزش برنامه نويسي كودكان معرض تلويزيون بر رشد آنها تأثير مي گذارد.
CTA بيان ميكند كه «برنامهنويسي اصلي [بايد] بهطور خاص براي خدمت به نيازهاي آموزشي و اطلاعاتي كودكان 16 سال و كمتر، از جمله نيازهاي فكري/شناختي يا اجتماعي/عاطفي كودك طراحي شود و بايد «نيازهاي آموزشي و اطلاعاتي» را برآورده كند. كودكان به عنوان يك هدف مهم» (CTA، 1990).
طرفداران استفاده از رسانه به عنوان يك ابزار يادگيري بالقوه استدلال مي كنند كه تمام محتواي رسانه آموزشي است. به اين معنا كه كودكان از هر محتوايي كه با آن درگير مي شوند، صرف نظر از قالبي كه از طريق آن ارائه مي شود، ياد مي گيرند (به عنوان مثال، اسكول و همكاران، 2006).
براي مثال، شواهد قابلتوجهي وجود دارد كه استفاده يا مشاهده محتواي رسانهاي خشونتآميز (مانند برنامههاي تلويزيوني خشونتآميز يا بازيهاي ويديويي) با رفتار خشونتآميز و پرخاشگرانه مرتبط است (مانند اندرسون و بوشمن، 2001). از سوي ديگر، رسانه هاي آموزشي معمولاً با هدف آموزش و اطلاع رساني ايجاد مي شوند آموزش برنامه نويسي كودكان . به اين ترتيب، پژوهشي كه در اين مقاله بررسي ميشود بايد مختص رسانههايي باشد كه «عمداً بر اساس برنامه درسي با برنامهاي عمدي براي آموزش هستند» (كركوريان و اندرسون، 2008: ص 188).
برچسب: